Lördag.

hejsan. Nu har jag just ätit köttbullar & mackaroner! :D .. De e gott de! :) ... Igår käkade vi Tacos, det var gott det med .. Nej men nog om mat nu, jag skulle åkt till Gränges med Emma & Julia&Max, men Emma kunde inte, så jag vill liksom inte åka dit, det blir inte lika kul när man hade planer och sånt! .. Fast M&J skulle åka till stan istället, så då blev det att jag blir hemma istället! :) .. funderar på att åka och köpa lite sura nappar och så ska jag kika på film, fast jag har ingen bra film att titta på .. Såg på American Psyco igår, den var helt mysko! Fattade inget .. Fast ibland blev man lite skrajj , men jag fattade ändå inget.. Eftersom han levde om dagarna om och om igen .. Såe jag kan inte precis tipsa om den om någon vill se film.. Så ni vet ;D ..

Nej nu ska jag sluta :P..

Puss & kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0