Pigg & Nyvaken.

Tsssss, never... Varit vaken i minst 20 minuter, jag vaknar aldrig pigg.. Blir det när jag gått upp helt enkelt..
Jadu, hur ser min dag ut då? .. Tandläkaren 11.10 ,,JIPPIE .. sen så har jag inget mer på schemat.. Mer än att Johan skulle komma idag, men det blir ju senare ikväll .. Ujjujj..

Imorgon har jag teckenspråk, och min lärare har blivit 100% döv under sommaren, så hon skulle kolla om det var hörseln som försvann eller om det var apparaten som gått sönder, i vilket fall så ska hon ha oss ändå, vi kan ju grunderna sa de.. Men jag är jätte nervös, iaf nu innan. Jag vet att det kommer gå hur bra som helst när vi väl har lektionen, men ändå! .. Tänk när man ska fråga om hjälp, hon hör ju inte så .. Då måste man sitta och bokstavera en MASSA ord innan man kan dem..

Jaja, det löser sig nog ..

Jag har fått pippi på en låt..


Jordin Sparks ft. Chris Brown- No Air


Så fin låt! :) ..

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0