Tidig med tuppen.

Tjoflöjsan, nu sitter jag här i köket och har ingenting att göra.. vann en bloggdesign i helgen iaf! Mjoo, som jag skrev igår så börjar jag ju inte förens vid 09.00 tiden, men dock ska jag vara uppe 07.00 ?? jag e riktigt knäpp ibland, men nu om jag lägger mig så kan jag inte somna om igen .. Omöjligt, har jag väl gått ur sängen så tycker kroppen att jag inte har något där mer att göra förens ikväll .. Dumma hjärna!!
Så jag vet inte riktigt hur jag ska fördriva tiden?? .. Kan inte titta film eftersom pappa ligger olägligt och sover kring alla TV aparater ... Suck ... så jag vet verkligen inte hur jag ska göra!!! ...

Jaja, ni får iaf se min blogg senare .. om jag får den fixad idag det vill säga!!  ^^ .. (Hoppas hoppas hoppas)

Puss&Kram,
från en ICAjobbares första dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0