Trötter.

Sitter hemma hos Johan & e snoooor trött... Skulle lätt kunna gå å lägga mig under en filt och sussa, men Johan e inte hemma så jag får väl hålla mig vaken, inge kul att sova helt sj i ett hus ;o..
Johan & Sibban har varit och hållt på med bilen sen 10.00, fast då när de åkte så var liften upptagen, så de hittade på nått annat? Men nu tror jag att de håller på med bilen... Jag gick iaf ut och gick för en stund sen, gick under bron och sen till dollar och köpte YATZY! Det e ju såå kul, nu fattas det bara en Johan som ska spela det med mig *hmm* ... Det blir fint inne på Dollar iaf, de håller ju på att bygga om, jag fick lov och fråga vart leksakshyllorna stod (För YATZY står vid dem) .. JAG SOM ÄR ETT SÅNT DOLLARFREAK KUNDE INTE HITTA!!! .. Herregud ja, måste nog vara stammis igen om jag ska lära mig vart allt står?!...

Nej nu ska jag fortsätta att göra inget, kanske går bort till Johan & Sebben.. nej menade Sibban ;D (Mamma) .. Eller gå till Johan & Johanna och hämta OTH skivorna?.. Vi får se!

Har iaf kommit på världens bästa julklapp till Johan!!! ... JIPPIE, jag som bara köpt tröjjor jul ut och födelsedag in ( i två års tid) nu har jag kommit på något mer materiellt, tänker inte skriva vad eftersom han läser min blogg x) ..

Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0