Trötter...

Nu e dag 3 avklarad ... Var otroligt lugnt idag, lite segt.. Men men, fick sluta innan två idag, så det var snällt av dem!! .
Jag köpte mig lite sura nappar som jag kan sitta och gotta med (ÄNTLIGEN!) jag har verkligen längtat efter det! Mumms!
Hittade ett recept på chockladcheesecake som jag tänkte åka över till Sandra med, ingen idé att man ens tittar på det här med min chocklad hatande pappa ! Hehe, han har fått nog av det för ett tag säger han ... Men men, det e väll kul för hon om hon får nått nytt att baka! ;) ..



(Bilden tagen från google.se)


Herregud, såg ni stackaren på IDOL igår?! "Jag blev full på min coca cola!" .. Herregud, till och med mamma sjunger bättre! ;D .. Hehe, nejdå , men aah... Det var lite speciellt ... "Jag kommer tillbaka nästa år, kanske skrivit en ny låt då?" .. Hjälp!!!

Nej nu ska jag sitta här och ta det lilla lugna, har börjat fått otroligt ont i ryggen, e väll för att man hukar sig upp&ner hela dagarna på ICA .. i Hyllorna...
Sista dagen på medicinen, vem tror på att jag måste ringa till doktorn igen? (Jag räcker upp en hand)... Suck..


Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Sandra

Heey, det var ett tag sen :-) Har gjort en ny blogg om du är intresserad av att fortsätta läsa!

2008-09-18 @ 22:28:44
URL: http://secretwordplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0