80s!

Okej, det blev hastiga vändningar ikväll, planen var att jag & m&p skulle upp och kika på mammsens häst, men nu sitter jag här med 80tals kläderna på, håret i en toffs och smink som ser förskräckligt ut och väntar på skjuts.. Det blev verkligen en vändning.. fast får se om skjutsen kommer eller inte, den delen blev lite osäkert helt plötsligt.. men annars blir det hemma ändå, får se ful ut med mamma och pappa hemma med mig, haha!


Blå klänning, grön sjal, gröna leggins, svarta leggins under det (för värmens skull)
Grön & gul & blå kring ögonen, herregud! ..
Halva håret i en toffs bakåt (Vart förskräckligt åt sidan!)

Nej nu ska jag göra något, blir nervös av att sitta och bara vänta!

Kommentarer
Postat av: sandra j

nu förväntas det att se bilder=)

2009-04-09 @ 11:07:00
Postat av: Johanna Holm

ingen hårfärgsbild än, är inte klar..=) just nu e jag typ blond så jag ska fixa det lite imorgon.... du får se då!

2009-04-09 @ 21:32:02
URL: http://redshavemorefun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0