Hallå Hallå..

Jag vet att jag är riktigt tråkig för tillfället, men får skylla på att jag har APU, det tar upp massor av tid, och så är jag genom slut när jag kommer hem på kvällarna, men det blir väll så. Usch vilket vädet vi haft de senaste dagarna ,tur att det är sol idag iaf!
När jag skulle gå till bussen för ett tag sen så gick jag i rask takt, var där jätte tidigt.. Sen när bussen väl skulle lämna byn (Man vet ju enligt busstabellen) så skulle jag ta upp busskortet, tror ni inte att det låg i den andra jackan hemma?! Så det var bara att vända för inge pengar hade jag på mig heller .. Åhh! .. Så nu får jag lov att ta mopeden och det e skit segt!
Fast nu såg jag att det går en buss om 30 minuter från konsum, dags att lägga benen på ryggen och springa! ..

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0