It's Your Love ..

Nu sitter jag här , sista timmarna i lägenheten, jag trivs faktiskt såhär! Första två dagarna var väll lite nervösa, men nu e jag inne i systemet, hehe! .. Riktigt kul har det varit trotts brandlarm och värme och sånt skit, men det är sånt man får räkna med! Emma har åkt hem nu, jag ska åka hem kring 14.00 för då slutar Sandra! .. Skulle få åka med hon eftersom pappa skulle till Borlänge och mamma skulle upp till Vanilja med mormor och morfar... Åh jag har hittat en till låt som jag är totalt kär i !! Tim McGraw & Faith Hill, fast den var riktigt gammal, 1997! Att man inte hört den förrut ?


Tim McGraw & Faith Hill - It's your love


ska nog försöka få tag på albumet, älskar de två rösterna, och tillsammans blir det mumms-mumms! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0