Jag är bara 17 år, lalala!

Måste säga fan och tack till Sandra för att hon fick mig att börja lyssna på Veronica Maggio, det är nog både det hemskaste och bästa jag gjort! Hon är bra, men ändå så vill jag inte tycka om hon.. Det är mysko det där, men så kan det gå!! Maggio säger en del smarta saker med sina texter, och jag vet inte vad som händer med mig egentligen! Det måste vara våren, för jag har börjat lyssna på Raymond & Maria igen också! Inte riktigt klokt egentligen, men det är så bra nu när solen börjar glimta fram och allt! Riktigt kul är det att lyssna på gammla godingar, + de nya från Maggio! Fick hennes skiva av Sandra idag, tack tack tack! Den går på fullt ös nu här hos mig! .. Nästan så att man går ut och sätter sig i bilen bara för att få dunka den så högt det går! Men bara nästan! hehe .. Nej men måste verkligen ta tag i det där nu! .. Úschameja, nej nu ska jag återgå till att plocka lite på rummet, och bädda om i sängen så när man duschat ikväll så är det bara att krypa ner i en nybäddad säng, sköönt!

Adjö från den 17åriga sommar hippien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0