Tråkväder!

Bara för att det ska vara mulet och riktigt tråkväder idag så ska jag ju självklart vara på det mest fotosugnaste humöret, ååh! Tror jag ska ta min cyckel och fota massa tråkiga grådassiga bilder bara för att visa hur det ser ut där jag bor då det är tråkväder, blää .. Är inte alls på humör för detta vädret! .. Och vart mammsingen är det vet jag inte, men enligt schemat så jobbar hon iaf inte idag ... Hon kanske e uppe vid hästarna ?

Nej eftersom det säkerligen inte kommer bli nå roliga bilder idag får dessa påskliljor helt enkelt fylla ut dagen, de är tagna hemma hos Julia! Bilderna alltså, inte blommorna, hehe

Kommentarer
Postat av: Emmis

Det är ett riktigt sunk väder XD usch usch^^

2009-04-13 @ 17:08:30
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0