tut tut !!



Ja, vad ska jag säga om första april då?
Vaknade av att någonting knäppte till, sen var det ett oväsen som jag aldrig förr hört! Tittade på emma och sa "Stäng av väckarklockan!" Emma tittar på mig och säger "Vad är det som tjuter?" då fattar jag, brandlarmet! Kikade på klockan, 06:10, men jippie! Sprang och kikade så det inte brann någonstans, sen ringde jag till hyresvärden,

"Jo hej det här är Madde, Johans lillasyster!"
"Hejsan, jag kan tro att det tjuter en del vid dig nu va?"
"Joo det gör det kan jag lova."
"Har ni någon brödrost igång eller så?"
"Nej vi låg och sov när det började!"
"Ja det finns inte så mycket mer att göra än att vänta på att reparatören kommer.."


satt i 30-40 minuter och bara lyssnade på tjutet uppifrån sovrummet, från vardagsrummet och från hallen nere, tjöt överallt! Men till slut fick de av det, så jag gick ner för jag skulle gå å kolla så att det nere också slutade tjuta, då stod gubben där och då sa han att det skulle kollas upp eftersom det hänt mer än en gång.. Händelserik vecka!

När man gick upp igen så gickdet ca 5-10 minuter, sen ringde väckarklockan, bra start på dagen! ..

Provet gick nog bra iaf, var hemskt trött! Är fortfarande hemskt trött men det går ändå.. Mamma kommer hit lite senare så då ska jag tvinga hon att vi ska åka till dollar för jag har inge kollegieblock i engelskan mer, det e slut! .. Så jag måste köpa nya, och de har så söta där på dollar ...

MAMMA KOM IHÅG ATT INTE TJUVTITTA PÅ MINA BILDER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0