29 headers på 22 månader!

Jag har setat och haft tråkigt och började kika i bild arkivet på min blogg och hittade massa gammla headers som jag glömt totalt att jag hade! .. Sammanlagt har jag haft 29 stycken!! .. Det är ganska mycket, hehe!! Vissa ser nästan likadana ut, de enda som är annorlunda är texten eller skärpan eller storleken eller bilderna.. Lite komiskt! .. Alla går att klicka på!! och jag har gjort alla själv förutom nr 1,9 & 10.

                             

Lite kul att kolla på gammla headers och se hur mycket man utvecklats (eller hur lite!?) sen jag startade bloggen för 22 månader sen! =)


Kommentarer
Postat av: Therese

du kanske vill fixa en header åt mig?? blink blink...;-)

2009-08-31 @ 19:04:48
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, tänkte fråga desamma ;-)

2009-08-31 @ 21:13:46
URL: http://hojdpunkter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0