I "Malingsbo"!

Sitter hemma hos karl strax utanför Malingsbo och har just kommit "hem". Vi har varit ute och åkt roadtrip med Krille, alltid lika kul! Men det är lite jobbigt att pöjkarna härmar en hela tiden för att man pratar dalmål, ujuj!! . .
Tidigare idag var vi ute med Emil och åkte runt lite och kollade, sen käkades det glass, mumms mumms!

Brorsan ringde tidigare idag och sa att han skulle komma ut med soffan, så nu står det troligtvis en soffa på mitt rum, sköönt! Den är super mysig och jätte mjuk! Suveränt när man ska ha filmkvällar till hösten, hehe!

Nej nu ska Joakim städa klart akvariumet sen ska vi ut och gå, kameran e med så det blir nog lite bilder från där vi går om jag orkar släpa med mig den.. sen kommer det ju ett mms med bild på dagens steg, blev inte så många idag eftersom vi åkt mest bil idag, men tar igen det en annan dag. Trotts allt har man ju till fredag på sig!

Haha och om jag någonsin ska tattuera mig ska det bli kossan nedanför (Eller mitt stjärntecken strax nedanför handleden)

Puss & Kram ♥


Kommentarer
Postat av: joel

Kossan är söööt! :D

2009-08-04 @ 11:46:11
URL: http://alltidjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0