Körkortet..

Tänk det var inte länge sen jag och mammsing satt sådär i bilen (Vi sitter nog fortfarande sådär fast kanske inte lika som det var i början) och nu har jag kommit så långt att jag tillochmed klarat teoriprovet! .. Var ute idag och tvättade av bilen invändigt, måste ju se snygg ut om jag lyckas på uppkörningen, haha folk har redan börjat boka mig som fyllechaufför om jag får det, herregud vad fort det går!!! ..
Ibland kan jag nästan tycka att det gick för fort, känns som igår jag satt där på parkeringen nere vid Tanka och körde för första gången med mamma och körskoleläraren, och se vad långt man kommit nu! Inte klokt!! Men jag SKA klara uppkörningen med, annars vet jag inte vart jag tar vägen... Ujuj! .. Det känns skönt att ha såhär mycket gjort iaf! .. Riktigt skönt! =) ..
Håll tummarna för mig nu allihopa, så jag klarar av det! =)


Kommentarer
Postat av: Joel

Tack frugan <3

2009-08-30 @ 22:30:01
URL: http://alltidjoel.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kommer gå huur bra som helst!

Lycka till när de väl gäller :-D

2009-08-31 @ 21:11:51
URL: http://hojdpunkter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0