Möblera om..?

Idag är jag på något konstigt glatt humör, ska snart bege mig ner för trappen och rosta mig ett par mackor sedan ska jag ta mor mins cykel och trampa till Sandra & Andreas och hämta mina fotoalbum som jag glömde där igår. När jag kommer hem så ska jag så klart sätta in foton i dem, sen ska jag faktiskt slå upp körkortsböckerna, nu måste jag ta tag i det där om jag ska lyckas fixa det någon gång i år, haha! Så måste jag ju ta kort på "nya soffan" som jag fick av Johan och Johanna, spenderar den mesta tiden i den framför tvn nu, istället för i sängen framför tvn som det varit hittills. Men nu kommer det till den stora frågan, hur jag ska möblera om mitt rum! För nu ser det lite huxflux ut när soffan bara står där! Jag får tänka ut någonting fiffigt! En stor nackdel med att ha 7 garderober (Varav 3 med dubbeldörrar) i ett rum är att man kan inte möblera hur som haver. Men men, jag ska som sagt var tänka på saken!

Kommentarer
Postat av: Emilia ♥

Heej, Gullig blogg du har. :)

2009-08-06 @ 20:46:39
URL: http://beautylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0