Underbara Maja!

Nu är ju julen över då så gör vi om designen lite, men bara lite.
Efter nyår ska jag se till att det kommer en hejdundrans vacker design,
eller någonting åt det hållet.

Har spenderat hela helgen inne hos Julia i stan, haft riktigt mys! Igår var vi på mellandagsrea och där shoppade jag ett par leggins, 3 par trosor, en topp, ett par strumpor och 3 filmer och allt detta för ENDAST 387:- .. Helt sjukt vad underbart det är med rea! Så kommer man in här på bloggen och ser att jag haft rekordbesök igår, undra varför? Jaja hoppas ni är här för att stanna! ..

Slänger in en bild på majsingen:

Fotat med den vita diffusern, UTAN någon redigering what so ever! Tycker att bilden blev bra ändå!

Nu hör jag (Och känner hur golvet vibrerar av ljudvågorna) att de ser på film nere.. Fundra om jag ska gå ner och kolla vad de ser på? ..

EDIT: Jag behövde inte gå ner, hörde upp "On the door, get on the floor, everybody wants a dinosaur. On the door, get on the floor, everybody wants a dinosaur." De ser på Ice Age 3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0