10-02-09

Hejhej, nu är jag hemma! Mamma ringde mig 15:30 och frågade när jag slutade, för hon var i stan, men snäll som hon var så väntade hon på mig! .. Min mamma e go' ho'!
Och jag längtar till Tisdag då det är skola igen, men ändå så vill jag inte från dollar, det e lite knasigt det där! Men imorgon ska jag nog sitta i kassan, frågade Elin idag om jag fick stå och titta på och det fick jag, sen så frågade hon om jag ville testa men då var det ruschen(?) och jag kände att jag vill inte sitta och trycka massa fel och sega ner kön ännu mer, så jag ska testa imorgon hade jag tänkt, eller på fredag. Vi får se! ..

och ikväll ska jag ta och äta lite rostmacka och dricka lite äckeljuice, hade jag tänkt.. Sen kanske gå bort till Elin en sväng och heja, eller det bror ju helt på hur kallt det är!! Känner ju inte för att springa runt och de e 16-20 minus grader ute, nej tack!

Sitter och försöker hitta vart man hittar det där CV att skriva ut, men det e totalt borta för mig! Minns inte, och jag behöver det, så om du vet så säg till! .. Måste ju börja skicka runt ansökningar för sommarjobb/vikarie-jobb.. Blir ju trotts allt 18 år i sommar...
Usch vilken hemsk tanke, jag? 18?! Det låter helt fel! Mamma sa idag att nu måste jag skriva in mig på körskolan, annars gör pappa de, blablabla.. Men jag måste ju få med mig Emma! ..  Kul att sitta där med en massa nollor som går uppe på högberget som man måste se både i skolan OCH på fritiden, nej! .. Men om Emma e med så blir det enklare!

Nej nu har jag skrivit av mig lite, nu ska jag gå och sätta i kamera-battriet på laddning sen vet jag inte riktigt va jag ska göra.. Vi får se helt enkelt! ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0