200209

Godkväll, nu är det äntligen sportlov! Fast ändå lite tråkigt eftersom vi precis kom hem från APUn så vi har ju inte fått in rytmen än så ska man ställa om sig direkt igen.. Men men, lite lov är inget man tackar nej till! Behöver ladda batteriet..

Haha, när jag och mamma skulle skjutsa hem Mathilda igår så somnade hon precis när det var max 5 minuter kvar hem till dom, så jag fick bära in hon och lägga hon i soffan, och hon var så avslappnad att jag inte ens fick av hon overolen, lite roligt!! Och T&R var inte hemma då när vi kom så jag och mamma slänge oss i soffan vi också och vi alla hann sova 1h innan T&R kom hem med lillknodden! .. Han e sååå söt! :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Och snutten så klart.. :)

Sötis

2009-02-21 @ 13:20:32
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0