250209

USCH VAD TRÅKIGT JAG HAR!
Har verkligen kommit in i en sån del av livet då allting e mega tråkigt, det är NÄSTAN så att jag städar mitt rum frivilligt bara för att ha någonting att göra, helt otroligt! Att spela sims e inge roligt, att baka var heller inte så roligt, att plugga till skolan är ingen större ide nu när jag tyvärr är otroligt sur över allt som har med skolan att göra. Helt och hållet idétorka, sett klart på hela DH också så det är heller inget jag kan göra, ska ju hem till Sandra och Andreas ikväll och titta på Grey's anatomy, det är faktiskt någonting jag orkar med! .. Men resten av dagen då? ..

USCH USCH USCH.. Avskyr lov.. Blä!


***


Grattis på Jessicas Philippe som klarade uppkörningen idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0