280209

Sista februari, redan gått två månader av 2009! Helt otroligt, och nu är det bara 27 dagar kvar till Johan och Johanna åker till egypten, då ska jag och Emma ta hand om lägenheten, det jag fasar mest är att laga maten, Emma är ju mjölkallergiker och det gör ju inte saker lättare, men men det kommer fixa sig!! ..

Idag har jag & Elin inte gjort så himmlans mycket, vi tittade en massa tv, sen vid 2-tiden blev det dags att laga mat (Japp, så sent! ) Jag gjorde ju potatisklyftor, schnitzel & bea-sås, riktigt mumms!! Och jag lyckades med det!! .. Elin skärde upp salladen! .. Och jag funderar på att görra vofflor någon dag, så mummsigt! ..

Kom precis hem från Mathilda & Melvin, ska bara käka kvällis sen bär det av till S&A och hitta på nått kul, fick just sms av Sandra att hon var på G och hämta 4 barn, så det blir väl fullt stim hela kvällen kan jag tro!! ..

kommer lite bilder senare, puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Mammsing

Tack för den goda maten i går!! Undrar va du ska bjuda på i dag då. Puzz o klam

2009-03-01 @ 09:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0