Melodifestivalen

Det är första gången som båda låtarna jag tyckt om gått vidare, brukar alltid bli dom som blir utröstade, men gud vad bra dom var! Måns gav mig gåshud och HEAT gick sina mil rätt in i hjärtat! .. Haha, nej men nästan! .. Det är sånna här stunder man tackar för att youtube finns! ..

H.E.A.T - 1000 Miles

Måns Zelmerlov - Hope & Glory

Nu vet ni vad som poppar på hemma hos mig! ..

   
  
   
  

  


Det blidde en massa bilder idag, Emanuel var en riktig linslus idag, Theo ville inte vara med så mycket så jag tog väll rättvist på bilderna, men Flisan ville inte vara med alls! .. Fast det kan ju bero på att hon var nyvaken.. Hehefick lov att avsluta bilderna med snyggaste bilden på Maja, när hon sitter och tvättar sig, undra om nån börjar bli lite rund om magen?.. Jaja, åter till pojkarna.. Vi satte oss iaf och tittade på Snow Buddies, riktigt söt film! .. Vill ha en alaskan husky dom är så fina! ..

Nej nu ska jag titta på film och nynna vidare på låtarna! ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0