Melvin Andersson!

Nu har jag träffat den lilla prinsen, och han var så söt! Men gud så liten han var till skillnad mot Mathilda, hon vägrade skiljas från bebisen ;) ..

Jadu, besöksrekordet har blivit slaget idag! Undrar varför? .. Vilka är alla ni 30-40+ personer som plötsligt kikat in på min blogg? .. För jag vet ju iaf att min släkt som läser består ju inte av 30-40 personer, haha!

Jani, det är snart dags för sängen, Hildur sover i rummet breve, sötnosen! Vi lekte nere på golvet så jag har väl en del bilder, men orkar inte koppla in kameran i datan, får ta det imorgon istället! ..

Antar att marioteten av er är människor som läser min systers blogg och varit nyfikna över om jag skrivit något om Melvin, men som sagt var, jag ville att de skulle få chansen att berätta för världen innan jag glappade käften för mycket vilket jag har en tendens att göra, haha!

Nejni, nu lära bli lite sol igen så jag får fota,fota,fota! Ska nog ta med kameran imorgon och fota i stan! (Som jag säger typ hundra gånger! ..)


Fasten ni säkert redan sett bild på grabben på systers blogg så lägger
jag ut en bild på honom ändå, fick detta i MMS igår kväll som jag antar att
ett antal andra personer också fick! Sötnosen! .. Fick bara mobil-bilder idag,
men får fota med riktiga kamerna en annan dag. Kan inte sluta titta på honom!
Han, Mathilda, Theo, Nanne, Flisan, alla de ungarna betyder massa lycka!

Kommentarer
Postat av: Emmis

Sån jäkla söt unge ;D hoppas att det är bättre i rumpan och huve nu :D <3

2009-02-19 @ 17:04:57
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0