Tvättat håret!

Nu har jag tvättar håret och (Peppar peppar) så vart det ingen större skillnad på färgen, blev kanske lite ljusare vid hårbotten, annars ser det faktiskt ut som innan! *pustar ut*
Var tvungen att ta kort på våran diskho där vi tvättar håret, lite stolt över mor min att hon faktiskt lyckats hålla ordning där än så länge, för några veckor sen så blev jag ju så arg över att det stod så mycket bröte på bänken, men den har sett städad och ren ut riktigt länge nu! ..




Och nu är kladdkakan klar, men det blev ju inte precis som jag tänkt mig.. Den smakade bara mjöl när jag stickprovade den, men ändå var den jätte geggig, och så hade de runnit ut utanför kanterna, jadu, nån gång lär ju vara den förstå då jag ska misslyckas med kladdkakan, fast det hade ju gärna fått varit en sån dag då jag inte var sugen på det!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ok =) trodde inte hon hade nån..

Men hon är ju såå söt

2009-02-23 @ 17:06:08
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0