Utmanad av syster-yster!

Blitt utmanad av syster, känns som om den kanske blir rolig att göra?



Regler:
Gå in i mappen där dina bilder ligger, gå sedan till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen, släng upp bilden på bloggen och skriv något om den, utmana sex andra personer.

Om Bilden:
Johan som tatt den, han var sååå otroligt sur när han tog den, bara stod och svor "Jag kan ju för fan inte ta kort!" men jag tycker att den blidde bra?

Jag Utmanar:
Den som orkar

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej, jag går igenom gamla kommentarer på min nystängda blogg secretwordplay.blogg.se och ville bara meddela att jag numer skriver på sanfry.blogg.se



2009-02-06 @ 15:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0