8 Januari - Första skoldagen (Igen)

Och nu har skolan äntligen börjat! Faktiskt saknat det, med tanke på att man inte vart där på över en månad.. Men nu erre på, ska maila en lärare så jag kan ta tillbaka en kurs jag (Så dum som jag var) valde bort i ettan, men behöver den tydligen nu enligt ny lag! .. Här under har ni en bild på hur jag såg ut idag, och bilden under det är på tröjan jag köpte igår (+ den lila klänningen jag hade under) uscha ja, nu ska jag slänga igång Sex And The City-filmen och spela lite sims, sen är det tack och godnatt för mig! Emmis och Emma vill att jag ska åka med till Blge med dom imonn efter skolan, kring 12:00 men jag vet ju inte när jag slutar! Och vet heller inte om jag har lust till det.. Föresten så letade jag nya byxer idag, men hittade inge! Men köpte en ny plånka iaf! Vilket var riktigt behövligt eftersom min förra tappat både färg och sömmar för länge sen! .. Nej nu säger jag gonatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0