Dag nr 6..

Varit febrig och sjuk sen fredags nu, och om man räknar med fredagen blir det 6 dagar..
Det vill aldrig ge sig!! .. Och stackars Hilding är också sjuk, fast hon ska sova här inatt! .. Tessa och Roger ska bort på nån koll imorgon bitti så vi ska ha Mathilda, vi har ju samma smitta så vi kan ju inte precis smitta varandra mer än vi gjort, hehe..

Och jag har bara 1 skiva DH kvar, vilket är 3 avsnitt, sen är säsong 2 slut.. Och jag har försökt fått mamma att åka till S&A och låna 3e säsongen åt mig men hon har aldrig tid..

Och min hosta skulle jag kunna slå någon för att bli av med! .. Den börjar bli överdrivet uttröttande, jag e snustorr i munnen och hurmycket jag än dricker så hinner jag hosta torr edn igen på bara nån sekund.. Och hur jag ser ut i håret ska vi inte ens disskutera, kan ju försvara mig med att om jag böjer mig framåt exploderar öronen och jag slås framåt av värmevågorna som kommer via feber och luttande ställning.. Så jag får helt enkelt vänta med det också.. Mitt liv är inge kul för tillfället..

nu ska jag spela x-box, puss hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0