Desperados..

Gissa vad jag sitter och tittar på då! Hihi..
Jag antar att ni gissade rätt, just nu e jag på disk 4 säsong 2 när Gabby & Carlos får hem kinesen(?) som bakar så mycket (Och som senare kommer att bli deras surrogatmamma) och när Tom börjat på Lynetts jobb och hon måste käka bejcon! .. Men bäst är ju avsnittet med bilden nedan, då andrew klär ut sig till.. Cher? Haha! Och Orson ser ut som, jag vet inte vad!! .. Och Danielle är Bree, jag verkligen älskar denna serien! .. Tur att man slipper leva i den som riktig vardag, haha!!

Och som jag sagt förut så skulle det ju bara bli 7 säsonger, men han som gjort DH har bestämt sig för 2 extra, alltså 9 säsonger allt som allt! ..
Det tackar vi och bockar för! :)



Kommentarer
Postat av: Sandra

Egentligen hjälper jag inte till med design så men bara för att jag blev så glad när jag läste DH nyheten så ska jag berätta :-)

Du skriver både overline och underline

2009-01-20 @ 08:32:49
URL: http://secretwordplay.blogg.se/
Postat av: mumari

Välkommen att tävla om ett par mysiga desigtofflor!

www.mumari.se/tavling-vinn-desigtofflortavling-vinn-desigtofflor/

Hoppas du vill vara med och ursäkta reklamen *skäms* ;o)

2009-01-20 @ 09:17:15
URL: http://mumari.se
Postat av: Hanna

Jag bara älskar denna serien alltså. Jag har kollat mig fram till det allra senaste avsnittet och gud vad det varit skratt och tårar med DHW. Jag vet inte hur jag ska klara mig om det slutar snart.

Vilken är din favorit i serien?

2009-02-15 @ 04:09:21
URL: http://finnsingensomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0