Godmorgon..

Usch har varit uppe i 30 minuter snart och jag vet inte varför jag e vaken! När man kan sova och ta sig en låång sovmorgon så sitter jag här och glor, de e inge jag planerat.. Såg att mor min planerat hemma kväll nästa vecka? Om det är hon som skrivit, men det antar jag! Hihi..

Och snön bara vräker ner! .. Har ingen lust att gå ut och fota det om jag ska vara ärlig, men lär väl göra det, blir väll sista snön för iår..

Nej nu ska jag fortsätta på min simsfamilj som det går så himmlans bra för! *Ironin flödar över* det kommer ju snart ett the sims 3 där man i princip får fria tyglar över allting. men jag tycker att det verkar för tråkigt om jag ska vara ärlig, jag gillar detta sims som gubbarna ser lite kantiga ut på, det ska inte vara så himmla verklighetsbaserat när det gäller dataspel.. Usch nej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0