Hildur & jag

nu sitter jag hemma hos Tessa och Roger och är Mathilda vakt, för dom är iväg och ska hämta telefoner och vagn och säng till beben.. Mathilda har precis lagt sig, hon var helt mega slut! Bara stod vid köket och pekade på flaskan och sa "Lälla!" .. Så jag gjorde välling åt hon sen fick hon lägga sig, mega trött, vi har nog busat för mycket kan jag tro! ..

Imorn börjar TSS 3, jag fick byta tillbaka! .. Skönt ska det bli också! ..

Usch nu har jag ont i huvudet och är hungrig, ska gå igenom deras skåp och kolla efter nått å äta, sen blirre Las Vegas, har verkligen fastnat för den serien! ..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaha?! Var det du som skrev det? Vad mysko!

Hehe nä jag har fått klura som attan! Tack så mycket förresten! Din e oxå superfin!

2009-01-16 @ 19:36:35
URL: http://redshavemorefun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0