Litterär Gestaltning vs TSS 3

Jag har haft min första litterär gestaltning lektion idag, och tyvärr måste jag säga att jag blev hemskt besviken på den! Det var inte ett dugg som jag fått förklarat för mig, men kan det bero på läraren kanske? Men iaf som jag förstått så blir det inte flex ändå, så jag måste byta helt enkelt.. Usch, jag som hade så stora förhoppningar på denna kursen! Men sista bussen här hemifrån går 9 och lektionen börjar 13.00 hur kul är det att sitta i skolan flera timmar på fredags fm i ett år? .. Inte ett dugg om ni frågar mig!! Så det blir nog byte ..

Jani, hur har min dag varit annars då, tja köpte musmatta till mammsen idag på Dollar, ska nog APUa där v 6-7 ! Känns som om jag måste göra klart det jag började där..  Sen så åkte jag & Johan och handlade massa mumma till tacopaj som jag och han knåpade ihop, sen har vi flyttat bokhylla och fixat i vardagsrummet, men jag var väll minnst aktiv, men får skylla på dagen! Haha.. Men imorn blir det nog till att ta tag med hårdhanskarna och hjälpa när det ska flyttas på TV, soffa, bordet osv. Men jag tror faktiskt att det kommer bli bra! :) ..

Har inte tagit nå bilder nu, men ska ut i helgen hade jag tänkt, med Johan och fota runt lite, han får bli min chaufför & modell! Haha..

Nej nu ska jag/vi slänga oss och titta på Ice Age, världens roligaste film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0