På Smällen & Miss Potter

Varit vid ICA och köpt 2 filmer nu, jag verkligen älskar film! .. Haha, fast som sagt var, jag måste spara pengar till ny bokhylla så jag får plats med mina DVDer utan att de trillar ut på sidorna hela tiden som de gör i min nuvarande bokhylla.. Fast jag har nog många fler filmer nu än vad jag hade i Juli(?) ska nog göra en ny filmlista..


(Gammal bild)


DVD: (Denna kommer bli låååång!)
Titanic
HeartBreakers
Snygg, sexig & singel
Maid in manhattan - Kärleken Checkar in
Strandvaskaren
Bridget Jones dagbok
På spaning med Bridget Jones
Ladder 49
American History X
Vingar Av Glas
28 dagar (Älskar den! Gråter jääääämt, med Viggo Mortensen och Sandra Bullock)
Moulin Rouge
Notting Hill
Från Andra Sidan (Sorgligaste skräckisen någonsin!)
Runaway bride
Bring it on 1-3
Scream 3
The Corpse Bride
Behind the mask
The Perfekt Man
Just like heaven
ica age 1-2
Harry Potter 1-5
Skojar du, Eller?
Fröken Sverige
American Dreamz
Big mamma's hus
Grey's Anatomy säsong 1.
Sweet Home Alabama
Pearl Harbour
Besatt
Festival
Kejsarens Nya Stil
Raise Your Voice
Life-size
4 bröllop och 1 begravning
Pettson & Findus - tomtemaskinen
One Tree Hill - säsong 1
gonebabygone
American Crime
Allt om min buske
Linas kvällsbok
Dubbel 8
Material Girls
Rosa The Movie
Hip hip hora
The Human stain
Proof
Hajar som hajar.
På smällen
Miss Potter

Det är sammanlagt 59 filmer!

(De fetstilta är nyaste filmerna jag har.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0