The Hiloday

Har sett världens bästa film, helt seriöst! Jag verkligen älskade den! :) .. The Holiday handlar om två tjejer, Amanda och Iris, de blir båda svikna av deras livs kärlekar och börjar chatta med varandra.. Det hela slutar med att de lånar varandras hus & i princip liv för 2 veckor, och väl där träffar Amanda på Iris bror Graham och han är en änkling som inte älskat sen sin frus bortgång 2 år tidigare men de blir kära.. Och Iris träffat Miles, Amandas ex bästa vän, och Iris och Miles blir mer och mer vänner under tiden som de hjälper Amandas granne Arthur Abbott att komma till en minneskongress som hålls för honom.. Jag verkligen älskade denna filmen trotts den var lite oklar i vissa saker men det var bara för att de var 2 väldigt lika skådespelare så jag blandade ihop dem.


5/5 poäng får den av mig! Om ni lyckas få turen att se den, se den!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill också se den! :O försöker ladde ner den men hittar den inte :'(

2009-01-26 @ 17:50:16
URL: http://.blogg.se/
Postat av: Emmis

det var emmis som skrev XD

2009-01-26 @ 17:50:53
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0