5 dagar kvar .. !!



Sitter nere på mammas dator och kikade på lite bilder, här är det från när vi var i Ullared och var vid nån bro vid Askersund, det var en utav de roligaste resorna jag gjort! Även fast mamma öppnade dörren då jag lutade mig mot den, haha!

Igår kväll åkte jag och mamma in till stan för att köpa röka till pappa, så när vi gick ut från Statoil så skulle mamma kasta iväg sitt tuggummi, men hon kastade det i trädet ovanför mig så tuggummit trillade ner på mig.. Inte så kul för mig som det var för mamma.. Ujuj!!

Nej nu ska vi käka, Tessa och barnen och Andreas och barnen är här! =)

Och det är 5 dagar kvar till jag fyller år!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emmis

hihi hej madde (A)

2009-07-03 @ 12:29:25
URL: http://flickanemmis.blogg.se/
Postat av: HOBBYFOTOGRAF ERICA PETTERSSON

Hej! Kikar in här en sväng :) Vilken fin blogg du har!

Såg även att du fyller år på samma dag som mig :) Jag fyller också år den 8/7... (Men jag fyller 25år).

2009-07-04 @ 20:42:01
URL: http://pitetjej.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0