hejsan! Nu har det gått exakt en v

0-7c62cfa18290df62e8be69e786cc5db7.png

Kolla varifrån!

hejsan! Nu har det gått exakt en vecka i lägenheten, och jocke har varit där med mig varje dag sen då nån plinga på. Haha ja jag är nojjig! Nu är jag påväg till körningen, sen ska jag och jocke troligtvis till borlänge och köpa nått åt tessa. Om ingen annan skulle dit. Jag är lite för tidig för jag har inte körning förens om en kvart, men hellre i tid än för sen. Jag här iaf börjat plugga en del i böckerna. Och jag kan ju säga att jag saknar min majsing något så enormt. Men det dröjer nog inte länge innan jag är hemma igen =) nej nu orkar jag inte skriva mer, puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0