Sista dagen ? ..

Hejsan, sitter nu och glor på dumburken, har inte setat här på fleeera dagar! .. Helt otroligt för att vara jag! Jag & Jocke har spenderat tiden framför filmer eller ute på stan.. Eller så har vi bara varit ute och gått, lite överallt!
Gick runt hela stan här om dagen, sen gick vi runt vid piren och så, riktigt skönt att vara ute och gå här ! ..
Så har jag ju haft körlektioner, igår lärde jag mig fickparkering, ska göra det idag igen!
Johan och Johanna e på gång hem från Norge nu, så jag åker antagligen hem idag eller imorgon, vet inte än. Ska smsa och fråga lite senare, men nu ska jag ner och göra pommes och hamburgare, mumms!!!

jätte bra låt!

Barlow Girl - Never Alone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0