Slutet på dagen!



Hejhej. Det gick jätte bra imorse på körlektionen, men det känns lite motigt att jag ska vara där så tidigt varje morgon denna vecka, men det kommer lösa sig.

Var till Borlänge med mamma och pappa idag, mamma köpte ny mobil så jag fick ta hennes gammla eftersom min är så kronglig.. Men vet inte riktigt om jag ska ta den ändå.. Tycker ju om min!! ..
Fick ett par jeansleggins, jätte fina! Har tagit lite bilder på dom men inte lagt in i datorn än, men lägger upp så fort jag orkat lägga in bilderna! ..

OCH DET ÄR BARA 2 DAGAR KVAR TILL JAG BLIR 18 ÅR GAMMAL!

nu ska jag slänga i en film och somna, har skalle bank!!

Puss och kram ♥

Kommentarer
Postat av: Emmis

svar; haha aa då är vi två ;)

2009-07-06 @ 21:03:08
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0