Vad ska man hitta på ! ?



Gud vad tråkigt jag har det! Klockan är bara 2 och det känns som att jag gjort min dag redan.. Men det blir väl så om man går upp halv sex och åker hem så man är hemma vid 9 tiden på morgonen, de känns verkligen som att klockan är tolv eller något åt det hållet... Har setat och läst i teoriboken men jag vet inte riktigt om jag kan följa den? den är ju från 2005 såg jag nu.. Och det lär väll kommit en del nya grejer? Åhh ... Grisdrygt! ..

Nej nu ska jag hitta på något innan jag dör av detta tråkväder!

Kommentarer
Postat av: Make Up Store tips

åh ja har också supertråkigt å vet inte vad ja ska hitta på :/ let me know om du kommer på nått bra :)

2009-07-07 @ 14:03:00
URL: http://chuuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0