Sol och sommar!

Hejhej,
nu är det så mycket som Tisdag, och det vet jag eftersom det är Desperate Housewives dubbelavsnitt ikväll! Annars har jag jätte dålig koll på dagarna nu när det blivit sommarlov, trodde det var tisdag igår och var så ivrig över att klockan skulle slå 21.00 , men det visade sig bara vara måndag, haha! Sitter hemma ett tag, tänkte byta om till lite mindre varma kläder, de jag har på mig nu är ju faktiskt för gårdagens väder och nu är det sol så det blir ju lite varmt i stickade tjocka kläder, haha!

Grattis Andreas som fyllde år igår föresten! =) var dit en snabbis och fikade! Han hade fått såj tjusiga sängkläder, sånna vill jag med ha! Med dalahästar!

Nej nu ska jag byta om, kika lite bloggar och förhoppningsvis käka lite glass!

---

Glömde skriva att jag håller på att velar fram och tillbaka gällande håret, så Johanna bestäm dig inte för någon färg än, för jag har inte bestämt än. Vill ju ha mitt röda! ♥ Men eftersom jag inte har några pengar så är det ju lugnt än så länge, men de dröjer inte länge innan jag fyller år, då får man förhoppningsvis lite money att kunna spendera på håret. Det behövs! Är ju trotts allt 3 månader sen något hände med det! Och så har jag hittat ett par snygga solbrillor som jag funderar väldigt mycket på, Tessa kommer spy på mig men ändå!


Klicka på bilder för att komma till miss smith's hemsida, där också bilden är lånad!

Puss & Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0