040309

God kväll, nu är det dags för ett inlägg, min mamma sa till mig imorse att jag varit så tråkig som inte uppdaterat, men vadå.. Har haft fullt upp!! Men imorgon är det en hemma dag, så nu har jag ju tid att uppdatera! ..

Har lämnat in valen som jag glömde göra förut, så förhoppningsvis löser det sig! Och så fick jag mail av Andreas idag om att jag får välja att ha matte B med 08-orna eller ta det enskildt med honom på fredagarna i 3an, eftersom jag får lediga fredagar.. Men jag vet inte riktigt hur jag ska göra på den fronten, kanske testa vara med 08-orna och kika om det går bra.. annars ta enskildt, eftersom jag och matte faktiskt inte går så bra ihop.. Men får ju som sagt var en ny lärare som har gott rykte inom matematiken, så det kommer nog gå bra!!!



Och jag tycker att det är så sorgligt på något vis att vintern snart är över, jag avskyr det här mellan vinter-vår för det är så fult ute och äckligt mycket slask.. Så stinker det torkad lera och är bara hemskt! Usch nej, jag hade mer än gärna bara hoppat över den delen.. Men mysigt att få fota lite blommor som kikar ur marken och så.. Men ändå sorgligt att säga hejdå till den här vintern som blivit så lyckad! Äntligen har vi haft snö som legat länge! ..  Helt underbart! ..

var hemma hos tessa & roger här om dagen och passade på att fota en del, men de flesta blev suddiga, eller med ryggen mot (Ni vet ju hur barn bara rör sig hela tiden!) .. Men några fick jag, och fick tillochmed ett på Melvin när han tittar! Och Hilda satt och åt muffins, sen fick jag se att det såg verkligen ut som om hon hade mjäll, då hade hon smulat muffins i håret! Sockertopparna! .. Nejni, nu ska jag hoppa till kojs, puss & Hej..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0