060309

Hejsan hallå!! Det blev inge bilder igår, för jag kände att jag inte orkade plocka upp kameran, hade fullt upp med att busa med Mathilda! Och igår höll jag i Melvin för första gången! Värsta liten mot hur Hildsing e, herregud! ...

Jag har funderat lite, och kommit fram till en slutsats, tills det blir vår tänker jag göra sminkningar, eftersom det är så fult och tråkigt ute nu när snön håller på att smälta bort, de enda fina man kan få är när isen smälter på sjön, annars e det fult, så det blir smink-bilder, för det är roligt att leka lite med smink!! ..

Denna nedan gjorde jag här om dagen, vet inte när.. Men det är iaf silverfärgad ögonskugga, med flytande eyliner, samt loreals mascara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0