090309

Jag vet, klockan är typ jätte sent! Men som tur är så är jag ledig imorgon, så det blev inte lika fy skam då! Ska till doktorn och ta vaccin spruta, förhoppningsvis! Min 2a , sen är det bara en i juni sen är det klart, detta livmoderhalscancer tjoffsan.. Så behöver jag aldrig oroa mig över det!

Idag har jag inte gjort så himmlans mycket, skolan så klart.. Det var köttbullar, potatis och brunsås i skolan, mumms var det.. Efter skolan så tog jag mig en tripp hem till Julia, så länge sen man var hemma hos hon så det var nog dags nu! vi hade iaf jätte skoj, måste börja umgås mer hörrudu!

Sitter här vid skrivbordet och skall strax tänka på refrängen, men sitter och fyller i sommarjobbs/vikare ansökningar för glatta livet, hoppas hoppas hoppas jag får någonting! Tänker inte söka samma som förra året iaf.. Usch nej, en gång och aldrig mer! Skulle ju inte ha någonting emot att söka det som Emma hade, fick ju massor av money, men det där med 30-40 graders värme lockade inte så starkt .. Får se hur jag gör!



Har ni några tips om vart jag ska söka (Bortsett här hemmikring som jag skrivit ansökningar till allihopa!) så får ni ju väldigt gärna ta och slänga in en kommentar! Jag bitts inte!

Nej nu ska jag gnugga tänderna, och börjar sitta och bita naglarna angående körkortet, suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0