100309

Okj, nu vet jag verkligen att pappsen ska vara med i konversationerna härdanefter! .. Frågade imorse hur mycket pengar jag hade, för jag behövde köpa skor, då sa pappa att mamma skulle betala dem åt mig för jag skulle inte behöva betala för någonting sånt!! .. Så jag och mamma åkte till borlänge och jag kom hem med 2 par skor , 3 par strumpor (eftersom mamma köpt likadana som jag!) och så 1 scarf, jätte fint alltihop! ..

Och tänkt för idag är de desperados! ..

Se DETTA KLIPPET måste bara säga att Måns är bra både snabb och aukustisk, den där mumms-mumms! ..



Skopunkten 149:-

Skopunkten 199:-

Skopunkten 45:-

Indiska 59:-

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj, det gjorde du ju! Men alla skriver ju bara vänster, jag måste ha kastat om din kommentar lite, haha

2009-03-11 @ 00:37:09
URL: http://sanfry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0