130309

Gud vad kul det har varit idag! Men självaste "dagen" var inge kul, men allt folk och vännerna!! .. Orkar ju inte sitta och gå igenom dagen nu när jag faktiskt på på g att bara fylla i min vattenflaska sen titta på nån film med text så man inte väcker päronen nedanför, sen sova!.. Resume på dagen kommer imorgon! Men kan ju säga att jag trottsade min rädsla idag, hihi duktiga Madde!

När vi kom hem drog jag till Johan & Johanna där mamma & pappa skulle infinna sig, och där mitt i Så ska det låta så började jag och Johanna färga mitt hår, lite dålig bild då ljuset e så disigt i mitt rum, får ta imorgon när det e ljust ute! Men super nöjd e jag!



Föresten så har jag sminkat mig idag, när jag ändå höll på att platta håret tänkte jag..



Kommentarer
Postat av: Johanna Holm

sååå fin du e så min gullvippa!

2009-03-14 @ 00:37:52
URL: http://redhavemorefun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0