Äntligen!

Nu börjar jag bli frisk, efter flera dagars feber!
Dock har jag fortfarande ont i huvudet, men det går väll över till slut.
Så idag ska jag till S&A och titta på desperados!

Igår så var min kusselusse med på tvn, hon satt och klöpp sig i början av programmet "Halv åtta hemma hos mig"  hon är ju den som frågar deltagarna frågor under programmets gång, alltså inte gubben utan hon är med hela tidne fast inte i bild. jaa jag vet då vem jag ska ta kontakt med då jag vill börja med showbuiss , haha!

nu ere dags för mat! puss hej!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhhh, vad jag älskar bilderna i den header! :-) Du börjar bli riktigt grym på design.

2009-03-24 @ 17:04:17
URL: http://sanfry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0