Bloggiloggen..

Bloggen har nu fått sig ett nytt ytterligare facelift, för att det som var så himmlans snyggt på min dator bara såg hemskt ut på andras så då gjorde jag det till "orginal" storlek och allt för att det ska se någolunda bra ut överallt, fast headern kanske byts ut.. har inte riktigt bestämt mig för den ännu.. Men blir lite blått nu med tanke på att himmlen e blå hela tiden och det börjar bli vår! .. Istället för svart ..

Nej nu blir det lite ..


sisådär 100 år sen jag spelade faktiskt !! Och nu när man har lite tid över så är det inte mer än rätt att jag får spela! .. Haha..

Kommentarer
Postat av: Michelle

SV. OH MY GOOOOD!! Haha.. nu faller bitarna på plats igen! Shit vad hemskt.. oh, nu blev jag ju ännu mer taggad tills det blir tisdag igen haha :P



2009-03-20 @ 22:31:07
URL: http://themichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0