Första timmen i lägenheten!

Tjaa, nervösiteten har inte släppt än, tror inte att de kommer släppa alls idag heller.. Men det ska bli kul att se om man klarar av detta, och kolla om jag och emma klarar att bo med varandra, hihi! ..

Tog iaf med mig ett gäng filmer så något att se på har vi iaf..
men känns som att alla larm och skit lär ta å göra sin omgång så jag kan lugna ner mig.. Och veta hur det låter och så, men det kommer gå så bra ändå så!! ..

Var på kalas vid Theo idag, kul att träffa alla som man inte alltid träffar, dock lite hög ljudnivå, men det får man ta när det är ett barnkalas! Synd att jag glömde data sladden till kameran, men bilderna från denna tiden kommer väll då min dator och jag befinner oss hemma i säkert förvar igen! ..

Puss och kram från en nervös liten dam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0