Maddepladder!

Haha hittade världens roligaste ord idag, Maddepladder! Det kommer ju jag köra på härdanefter!

Sitter nu vid Elin och nördar oss vid datan, min egna e vid Torsten på lagning, den valde att sluta starta sig. Hoppas det inte är så allvarligt för jag har ju alla mina bilder! Skrev iaf en lapp att jag gärna vill ha kvar dem, lite tråkigt å bli av med dem. För det finns massa fint som inte visats här för jag har inte haft någon anledning att lägga upp.

Ska göra hemmagjord pizza med Elin, sen blir det nya filmer och sånt kul! Nu när hennes mamma åkt bort så åker Elin imorgon sen åker jag till stan en vecka, så det blev en sån dag idag! ..

Nej nu ska vi  hitta på någonting!!
Hörs väl när min dator är tillbaka , eller när jag e i stan.
För imorgon bitti drar jag till Blge med Sandra och Flis, sen blir det kalas på lördag *kom ihåg kameran madde!*

Puss och kram från en Dala-Dam .. Haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0