Plugg & åter plugg..

Jag och Emma håller på att pluggar på för fullt! Har ett handels prov imorgon, sen fick jag lov att göra om min bokrecension, men denna gången ska jag låta Mike läsa den innan jag lämnar in den till Britt eftersom jag blir så trött på hon! Hon gnäller över att jag har svårt med någonting som vi inte ens fått lära oss än, åhh jag blir så arg på den där tanten!

Nyss när jag & Emma lagade schnitzel och pommes så ropade det någon från hallen, jag gick ner för trappen och kikade då var det någon gubbe som ville snacka lite med mig.
Gubben: Jo hej, jag vet att hyresgästerna här är borta, men jag tänkte höra om du stannar på nätterna med?
Jag : Ja det gör vi?
Gubben: Jaha, för pelletsbrännaren gick sönder idag så det kan bli lite kallt om nätterna, men vi försöker sätta på elen!
Jamen det är ju bra att det blir kallare, haha kan man ha mer otur? Dessutom regnar det, det som var sol ute på förmiddagen! ..

Nu de senaste dagarna när jag vaknat har mitt öga varit igen varat, så jag har nog åkt på en släng av ögoninflamation, + att det kliar massa från pollen, så jag har ögondroppar i ena ögat och springer med solbrillor ute för att det inte ska blåsa in grus i ögonen, inget positivt där inte! ..

Nej nu ska jag springa ner igen och fortsätta att plugga, sen är det desperados sen är det läggdags! ..

OCH MAMMA KOM IHÅG ATT DU KIKAR INTE PÅ KORTEN INNAN JAG KOMMIT HEM OCH SETT DEM! VILL FAKTISKT SE DET FÖRST!

Puss & Kram från en lägenhetsvakt-dam ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0