Grilldags!

Idag är det dags för grillning med HELA familjen, kors i taket! Vi brukar väll aldrig ha tid allihoppa samtidigt? Hoppas att det blir en del bilder idag iaf! ..

Åh jag har testat att bränna ut en skiva på min dator (Fick något sånt program när Torsten lagade datan) det fungerar så nu kan jag göra skivor med MIN musik på till bilen! Tummen upp för det!

Satt och kikade igenom en del bilder idag och hittade en del bilder på missarna och på Knubbe, helt sjukt att det snart gått 3 år sen han dog! Kan ju säga att varje gång jag kommer hem och ser att Maja ligger någonstans så brukar jag tjåla med hon typ ropa, för jag vill inte sitta och klappa på hon med och inse att hon e borta som jag gjorde med Knubbe, uschameja!



Maja Holmström


Knubbe Holmström 950816-071026

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0