Polle-dag!


Jadu, denna dagen har då varit rolig!
Vi har varit ute och gått med hästarna, & sandra har ridit, men kul har det varit! Vanilja är nog en sån häst som jag kommer klara av, hon är jätte mysig! Fast hon butta ner mig "i diket" med rumpan, men så kan de gå ibland , haha! Sen så när vi åkte hem KÖRDE JAG! Och det gick jätte bra! Och mamma du behöver inte läsa detta, men de va fasen riktigt roligt! Nu när man vet att det är kul så kommer man kanske köra lite mer, men bara kanske ..




Såhär ser det ut när man ska rida in en häst, säger mamma och sandra.
men det vet jag väl inte om det kan stämma? Isåfall är det ett konstigt sätt!

Kommentarer
Postat av: Mammsing

Hahahaha, ja då blir det fler vändor med bilen då. Roliga kort du tog, jag vill oxå ha dom.

2009-05-12 @ 18:42:38
Postat av: Sandra

Guuuud vilken tuff bakgrund. Du börjar bli riktigt duktig på det där med bloggdesign nu :-)

2009-05-16 @ 21:32:07
URL: http://lovemum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0